środa, 9 listopada 2016

Pada, pada śnieg

Dzisiaj u mnie spadł pierwszy śnieg tego roku. I pojawiły się też pierwsze prace związane z tematyką świąteczną. Czas zacząć sezon prac świątecznych.


Pojawiła się gwiazda frywolitkowa i dwa aniołki, bardzo lubię te motywy, choć w moim przypadku dosyć długo się je robi,




A ponieważ zrobiło się zimno to czas na cieplejszą czapkę i rękawiczki. Ozdobiłam swój czarny beret i dorobiłam mitenki, aby jeszcze bardziej ocieplić ręce. To moje pierwsze mitenki, ale gdzieś widziałam podobne i postanowiłam sobie też jakieś udziergać, akurat pasują do wcześniej pokazywanego szala. Wzory i pomysł własny.







A tak rano wyglądało u mnie na podwórku:))


Czas zacząć lepić bałwana?!


3 komentarze:

wdomuujagi pisze...

cudowne dziergadełka śnieżne

Dorota ma kota pisze...

cudne frywolne gwiazdki i aniołki ... :-)

Nieprujsietak pisze...

Cudowne frywolitki.Uroczo wygląda komplecik ,świetnie wykończony.Pozdrawiam :)