piątek, 4 marca 2011

Miłe niespodzianki

Dziś mam dużo pisania więc kolejny post.
Nie było mnie parę dni i jak wróciłam czekał na mnie mały stosik korespondencji, i między innymi przyszły do mnie niespodzianki w ramach prywatnych wymianek.
Pierwsza przesyłka dotarła od Ani.
Otworzyłam i oniemiałam, tyle tam było cudowności!! Była tam kartka zrobiona przez Anię i serducho i inne piękne jej "wytwory" Zajrzyjcie do niej koniecznie i obejrzyjcie jej piękne prace:)



Piękna serweta i podkładki pod szklanki:

 Cudne gwiazdki frywolitkowe


I frywolitkowe kolczyki i bransoletka. Tego właśnie się spodziewałam, a tu deszcz prezentów.

Dzięki Wielkie Aniu, sprawiłaś mi ogromną niespodziankę i obsypałaś deszczem prezentów:)))

A tu druga niespodzianka tym razem od Marty!!!!
Piękna karteczka samodzielnie wykonana przez jej zdolne łapki:)

Razem z karteczką Marta obdarowałam mnie dwiema parami prześlicznych kolczyków, (a spodziewałam się tylko jednej)  to też jej dzieło. Jedne w cudnym niebieskim kolorze, a drugie przezroczyste z perełkami.
Zobaczcie jakie śliczne.
Jestem nimi zachwycona, koniecznie zajrzyjcie na jej bloga i zerknijcie jakie piękne dzieła tworzy.


A tu niebieskie z bliska, uwielbiam ten kolor!

Dziękuję Ci ślicznie Marto, jesteś Wielka!!!! nie wiem czy zasłużyłam na takie śliczności.

Prezenty jakie ja przygotowałam dla dziewczyn pokazywałam we wcześniejszych postach.

A teraz pokażę Wam jeszcze prezent jaki przygowałam już jakiś czas temu dla Joasi w ramach wymianki bardzo kobiecej.
Przygotowałam komplet biżuterii mojego autorstwa w ulubionym przez Joasię kolorze; lawendowym.






Mam nadzieję że prezenty się podobały, bo zawsze jak coś wysyłam to zastanawiam się czy osoba obdarowywana będzie zadowolona. Zawsze; jak wykonuję coś dla konkretnej osoby, to staram się zgadnąć co danej osobie by się spodobało.

A na koniec aby nie być monotematyczna, że tylko biżuteria; prezentuję wesołą wiedźmę, jaką jakiś czas temu wykonałam dla innej dobrej duszyczki:)) Mam nadzieję że przyniesie jej dużo sczęścia.


Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

7 komentarzy:

ewkiki pisze...

Wspaniałe skarby, przyjemnie popatrzeć. A biżuteria rewelacja - ładnie wygląda to połączenie frywolitek z materiałem.
Pozdrawiam

B. pisze...

sliczne prezenty z wymianek i strasznie ich duzo!
pozdrawiam, milego dnia
Basia

kajka pisze...

Piękne rzeczy!

czary mary z materiału pisze...

Piękne prezenty dostałaś i Ty również zrobiłaś śliczności :)
Wiedzma jest urocza :)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniałe prezenty:) Ciepło pozdrawiam!

Annasza pisze...

Kochana, buziaki ogromne i podziękowania za wymiankę przesyłam raz jeszcze, było mi naprawdę ogromnie miło!! :)))

aagaa pisze...

Kochana,jakie Ty cudeńka pokazujesz!!!
Buziaki