piątek, 16 listopada 2012

Przygotowania do sezonu świątecznego :)

Cierpię ciągle na niedobór czasu i najgorsze że trzeba spać. Szkoda że doba nie jest z gumy:)
Ostatnio robię przygotowania do kiermaszu i robię wiele prac naraz.
Jedyne co jest gotowe do pokazania to kilka małych aniołków i kilka gwiazdek. (Reszta aniołków, dużych aniołów i gwiazdek czeka na krochmalenie)





 
 
 

 
A teraz serdecznie Was zapraszam na kiermasz który odbędzie się w Warszawie 24-25 listopada w
Nowym Forcie Sokolnickiego  ul. Czarnieckiego 51 .
 
 
 

 Żałuję  że nie daję rady odwiedzać Waszych blogów, ale mam nadzieję że w parę wieczorów dam radę nadrobić zaległości.
Pozdrawiam gorąco,
 

8 komentarzy:

Bree pisze...

cudne te aniolki, prawdziwa koronkowa robota :) a u mnie przeciwnie, ostatnio marze by spac :) pozdrawiam

Dusia pisze...

Kupić nie kupię popatrzeć mogę-świetne ozdoby.pozdrawiam Dusia

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Jejku, jakie piękne śnieżynki! Cudowne!

Ishin pisze...

Jakie cudne te aniołki i gwiazdki :))) Pod poprzednim postem zostawiłam Co wiadomść- zapraszenie do zabawy.

aagaa pisze...

Koronkowe cuda bardzo mi się podobają!

kaprysia pisze...

Wspaniały desant aniołków:)I kto wie może uda mi się wybrać na kiermasz:)I mam pytanie. Bezczelne. Czy robisz również koronkowe kołnierzyki do sukienek? Takie do nakładania, nie przyszyte na stałe, bo ja mam wielką potrzebę wejść w posiadanie takowego:)To w ogóle ostatnio hit nad hity, a kaprysie nie potrafią dziergać koronkowych kołnierzyków, buuuu;)
Pozdrawiam ciepło:)

jolajka pisze...

Wspamniały zastęp anielski:)

Donia pisze...

Witam serdecznie.
Przecudne aniołki, śliczne gwiazdeczki.Tworzysz wspaniałe rzeczy,jestem pełna podziwu.Pozdrawiam.