sobota, 8 sierpnia 2015

upalnie:)

Wakacje w pełni, żar leje się z nieba, a ja w pracy i nie mam czasu ani na robótki ani na wypoczynek. Ale wrzucam to co przygotowałam na kiermasz i z czego część już ma nowych właścicieli.



Na początek komplet w kolorach lata; turkus, pomarańczowy i trochę czerwonego i niebieskiego.






Dorobiłam kolczyki do już pokazywanego wisiora:)




I jeszcze jeden komplet w wakacyjnych kolorach.






I trochę letnich kwiatów z mojego ogrodu, któremu brakuje wody:( A ja odwiedzam swój ogród niestety tylko raz w tygodniu i trochę go zaniedbuję, a o ogród trzeba dbać codziennie aby był piękny.


Pozdrawiam letnio i życzę ochłody!!!

10 komentarzy:

Joanna M pisze...

Jestem zachwycona świetne letnie kolory:) a już ta przestrzenna frywolitka i koraliki we frywolitkowych kółeczkach - dla mnie mistrzostwo:) nie mam pojęcia jak do tego podejść.
Pozdrawiam serdecznie:)
i trochę odpoczynku życzę:)

Klimju pisze...

Piękne prace i jak dużo. Śliczne wszystkie, al eten pierwszy komplet mistrzostwo świata. Pozdrawiam gorąco :-)

Renata pisze...

Piękne letnie kompleciki:)
szczególnie ten drugi bardzo mi sie podoba:)
pozdrawiam cieplutko:)

raeszka pisze...

Oj tak przydałoby się ochłodzenie ...

Nie zazdroszczę Ci jak w takie upały musisz być w pracy ...

Cudną biżuterię zrobiłaś :).

Mam nadzieję, że ogród przetrwa to ciepło.

Randaksela pisze...

Jestem pełna podziwu dla twojego talentu, na prawdę. Zrobione dokładnie widać, że włożyłaś w to wiele pracy i serca.
Pozdrawiam
Randaksela
Pudełko w piwnicy

Koraliki Beaty pisze...

jak taki ogrom pięknych prac to upały niech trwają :P

KRAINA SŁODKICH BUKIETÓW pisze...

Coś pięknego!!! Cudowne kolory i kompozycje:)
Zapraszam do nie:
krainaslodkichbukietow.blogspot.com

kajka pisze...

Piękne wszystko! Edytko gdzie jesteś, długo Cię nie ma...

BEATA-BECIA pisze...

Przepiękna i oryginalna biżuteria :)
Szczególnie ten pierwszy komplet przykuł moją uwagę :)

BEATA-BECIA pisze...

Śliczna i taka niepowtarzalna biżuteria :)
Jest co podziwiać :)