piątek, 28 października 2016

Wrzosowo

Miałam sweter zrobiony z fioletowej włóczki, który mi się już nie podobał; sprułam go więc i po improwizowałam trochę. W planach miała być inna bluzka, ale wyszła chusta i jak na razie dwie broszki. Jeszcze trochę zostało więc zobaczymy co wymyślę:) A pruło się ciężko; włóczka lekko się mechaci i nie jest łatwo pruć oczek, ale udało się.  Chusta z pewnością się przyda:)






































Chustę i broszki zgłaszam do jesiennego wyzwania "Wrzos kontra dynia" z bloga DIY. Odcienie fioletu nawiązują do różnych odcieni jesiennego wrzosu.

Zrobiłam jeszcze delikatny komplecik szydełkowy dla pewnej młodej damy na prezent.
























Komplecik dosyć uniwersalny: sznurek z kwiatkami może być naszyjnikiem, paskiem lub opaską na włosy, a krótszy może być bransoletką bądź obróżką. Myślę że to nie ostatni mój projekt tego typu. Fajnie się przy nim bawiłam, a i młodej damie przypadł do gustu (mam nadzieję:)

Powoli wracam do blogowego świata więc "pędzę" na inne blogi.
Pozdrawiam gorąco osoby które tu zawitały:))

8 komentarzy:

karto_flana pisze...

Super chusta :) A te ozdoby tez robilam keidys taki ala szaliczek, ale musze zastosowac tez w inny sposob, dzieki za inspiracje :)

Janeczkowo pisze...

Fajne wytworki. Podoba mi się wzór chusty. Widziałam gdzieś robione nim firaneczki. Pozdrawiam:)

biala szafka agi pisze...

Przepiękna robota!!!
Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu zespołu DT DIY.
Pozdrawiam - Aga.

raeszka pisze...

Piękną chustę zrobiłaś i broszki :).

Kwiatowy "sznurek" też mi się podoba :).

Koraliki Beaty pisze...

Super chusta i wszystko pięne

dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu D.I.Y.

ProjectGallias pisze...

Fioletowa chusta jest piękna ale ten pasek z kwiatami to rewelacja! Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y.

maneruki pisze...

Piękna chust, komplecik zachwycający :-)

Nieprujsietak pisze...

Prześliczna chusta z kwiatami.Komplecik jest super.Pozdrawiam serdecznie.