piątek, 10 grudnia 2010

Wyniki candy

Witam wszystkich oczekujących na wyniki candy.
Strasznie Was przepraszam, ale nie udało mi się wcześniej zamieścić posta, w tej gorączce przygotowań do kiermaszu.
Losowanie odbyło się 8 grudnia i oto wyniki:
W losowaniu wzięły udział posty zamieszczone od dnia ogłoszenia candy do dnia 7 grudnia; w sumie 7 postów. W generatorze zostały wylosowany post nr. 6 czyli: "Zima dała znać o sobie"

Następnie wylosowałam nr. osoby komentującej, w dniu 8 grudnia było 17 komentarzy.
W generatorze wylosowany został komentarz nr. 7


A jest to komentarz:
Kaprys pisze...

Aniołeczki przecudne !!!
U mnie też ( niestety ) biało ...
Pozdrawiam Aga
29 LISTOPADA 2010 10:07

(kilka razy losowałam bo wylosowywały się osoby nie biorące udziału w candy)

Gratuluję i proszę o adres na meila: edytaeb@interia.pl

A teraz kilka zdjęć moich wytworów.





4 komentarze:

Kaprys pisze...

Kochana mam szczękę na podłodze ;-)
Otwieram komputer i szybcitko na blogi zobaczyć co u koleżanek, pierwszy nowy post Twój, no to bryk szybciutko zobaczyć kto szczęściarą jest ..
I co się okazuje ??? JA !!!!!!!!!!!!!!!
O kurcze nie ma mnie kto uszczypnąć, bo sama w domu jestem ;-)
Jeszcze nie wierzę... przeczytam jeszcze raz ;-)
Kochana ale się cieszę takie wspaniałości z Twoich rąk to zaszczyt ;-)
Buziaki posyłam
Aga

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Gratuluję Kaprysowi wygranej!


Chciałabym dodać, że ten drugi naszyjnik mnie urzekł. Jest ciekawy, oryginalny i w pięknych kolorach.

Pozdrawiam, Jagodzianka.

B. pisze...

Gratuluje Kaprysowi!
Twoje nszyjniki sa piekne!
sciskam
basia

raeszka pisze...

Gratulacje dla Agnieszki :).

Super naszyjniki zwłaszcza ten w brązach :).