środa, 19 września 2012

Już jesiennie

Odczuwam już jesień.... czas tak szybko ucieka, ani się obejrzałam a tu już jesień. Jesienny nastrój mam w duszy i nie wiem czy jeszcze kiedyś będzie u mnie wiosennie. Lato minęło a kłopoty nie zniknęły, niestety.... (życie jest ciężkie, kiedy ciągle trzeba myśleć o stronie materialnej życia, i nie mówię tu o dużych kwotach tylko o takich na przetrwanie... książki do szkoły, buty na zimę, węgiel na opał.... większość z nast to zna. A tu widmo kryzysu nam zagląda, mnie już przygniata) I jak tu cieszyć się życiem?!... "I jak żyć panie premierze?!" (celowo z małej litery)
Ale koniec użalania, moim lekiem na codzienną rzeczywistość są moje robótki, choć coraz mniej czasu na nie, że już nie wspomnę o odwiedzinach na innych blogach, ciągle nie zdążam wszystkich odwiedzić, które chciałabym....


Jesienny komplet brązowo-turkusowy, brąz barwy nadchodzącej jesieni, a turkus to kolor letniego nieba, takie połączenie lata z jesienią.






 
I jeszcze parę jesiennych widoczków:
 




 
Obiecuję sobie że do końca tygodnia nadrobię zaległości związane z moimi zobowiązaniami blogowymi, zobaczymy czy się uda...
 
A teraz pozdrawiam już jesiennie....

9 komentarzy:

Ishin pisze...

U mnie juz jesiennny klimat, ale nie da sie tego uniknac. Szkoda tylko, ze wlasnie jesien czas zwiazany jest z tylomi wydatkami. Pamietam to z Polski i dlatego wyjachalam i nie zaluje. Nie poddawaj sie, w wolnej chwili napisz do mnie na maila (ishin@wp.pl), chcialabym Ci jakos pomóc. Pozdrawiam.
Turkusy sa cudne !!

Betinka :) pisze...

Oj znamy, znamy te zmagania finansowe... i jeszcze straszą że ma być gorzej :\ Frywolitki i jesienne widoki cudne :) Pozdrawiam :)

Evitad pisze...

przepiekny komplet frywolitkowy :)

dudqa pisze...

Oby te zle chwile odeszły szybko, jesień też jest ładna. Bizutki śliczne, połączenie kolorów wyborowe :) Zdjęcia jak zwykle sliczne

aagaa pisze...

Twoje robótki jak zawsze piękne!!Podziwiam bardzo!

Dysiak pisze...

Och rozumiem o czym piszesz. Mój mąż właśnie stracił pracę. Pocieszam się że na razie żyjemy . Całuski

Renik pisze...

Cieszę się, że mogłam poznać Ciebie i Twojego bloga za sprawą Siłowni Twórczej. Twoje kolczyki są piękne! Podobnie jak turkusowe-brązowe połączenie, które już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, ale jakoś nie może się zrealizować. Od teraz będę śledzić Twoje robótkowe poczynania. :) Pozdrawiam! Renia

asia pisze...

Piękne, podziwiam ! Zdjęcia prawdziwie jesienne!
Pozdrawiam!
J:O)

raeszka pisze...

Komplet jest cudny :).

Oj mi też się nazbierało wiele zaległości blogowych ...

Panu D.T. żyje się dobrze, to gdzie się będzie przejmował nami maluczkimi ...