środa, 12 września 2012

Trochę drobiazgów

Ostatnio ciągle nie mam czasu. Mimo to staram się cieszyć każdą malutką chwilą, śpiewem ptaków, zapachem jeszcze letniego powietrza i łapie takie chwile łapczywie, szczególnie jak odprowadzam najmłodszą pociechę do przedszkola i obserwuję otaczającą rzeczywistość.
A tak to praca i codzienna pogoń.
Mam trochę zaległości, które staram się nadrobić, ale o tym później.
 Rozpoczęłam dwa duże projekty, skończyłam prace na wyzwanie w Turkusowym hamaku, więc narazie nie mogę ich pokazać.
Ale i coś skończyłam:




Woreczki na drobiazgi pasujące do zapachowych serduszek.






frywolitkowe kolczyki na zamówienie:

 
Zamówioną obróżkę:


 
 
I spinka do włosów na zamówienie:
 

 
Wieczorem postaram się też nadrobić zaległości blogowe, bo widzę tyle ciekawych rzeczy się dzieje u Was, a ja nie mam czasu skomentować, choć staram się wpadać.
To tyle na dziś, (brak weny do pisania a o niemiłych rzeczach nie będę pisać, bo tylko takie mi się nasuwają)
Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających  do mnie:)


10 komentarzy:

Artnova pisze...

Prześliczne woreczki i biżu. Pozdrawiam serdecznie.

B. pisze...

Oj widze, ze nie proznujesz:-)
pozdrawiam

tynka pisze...

cudeńka...spinka zauroczyła :)

Mazmika pisze...

Woreczki bardzo szykowne! A frywolitki jak zawsze pięknie wykonane!
Pozdrawiam

dudqa pisze...

Jak miło Cię znów zobaczyć, zaległości tym jednym postem nadrobiłaś bo oko nacieszyć możemy takimi wspaniałościami

Qra Domowa pisze...

woreczki takie jak lubię:))))))...śliczne:))

aagaa pisze...

Oj ,nie potrafisz sie ponudzić kobietko!! Ciągle coś nowego pokazujesz!! Piękne wszystko!

Unknown pisze...

Jaka superowa ta obróżka :D

Anonimowy pisze...

nie leniuchujesz :)

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne prace:)Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com