niedziela, 3 marca 2013

I u mnie wielkanocnie

W końcu mogę pokazać i u mnie parę akcentów wielkanocnych.
Ostatnimi czasy ciągną się za nami choróbska, no i w końcu i mnie dopadło i cały ostatni tydzień ledwo żyłam. Ale wracam powoli do codzienności i powoli do robótkowania.
Tak więc ostatnio powstało u mnie kilka zajączków i kurki.




 


 
I serwetka do koszyczka może:)
 

No i jakiś czas temu zrobiłam kołnierzyk.



 
 
 I na dzisiaj to tyle, brak mi jeszcze weny do pisania i siły po długim okresie chorowania, zresztą jeszcze nie wyzdrowiałam do końca ale najważniejsze że Młody już wyzdrowiał.
Pozdrawiam Was weekendowo:)
 

9 komentarzy:

nuta pisze...

O! Zajączki wyglądają znajomo:)Podobne do tych, które dostałam od Grażynki(zdjęcie w ostatnim poście).Ponoć wzór był na stronie kury domowej, ale już nie ma?Bardzo bym chciała takie zrobić.Uśmiechnę się więc do Ciebie o schemacik, czy opis, jeżeli można?:)Kołnierzyk i kurki również bardzo mi się podobają!

Ishin pisze...

Moja siostra dzierga takie zajączki, kurczaczki. A kołnierzyki... uwielbiam :)))

Unknown pisze...

Śliczności :-)
Piękne ozdoby świąteczne :-)
A kołnierzyk cudowny!
Pozdrawiam serdecznie.

Aleja Kwiatowa pisze...

bardzo ładne :)

Elli pisze...

Wunderschoene Arbeiten!
Ich habe mich als Leser eingetragen ... kann ich auch auf deinen Besuch hoffen? :-)
Bye, bye Elli

Anonimowy pisze...

Hmm іѕ anyοnе еlse having pгoblеms with thе images on this
blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's
the blog. Anу ѕuggestіons would bе grеatly apprеciated.


my homepagе: trungtamtrangdiem.com

kaprysia pisze...

Jak wiosennie się zrobiło:) Kurki prześliczne. Przez te psie zawirowania zupełnie nie miałam głowy do kołnierzyka, ale co się odwlecze to nie uciecze:)
Pozdrawiam ciepło i życzę zdrówka:)

raeszka pisze...

Mam nadzieję, że jesteś już w pełni sił i zdrowia :).

Prace szydełkowe cudne :).

Joanna pisze...

wspaniałe stadko !!! kolorowo i wiosennie...
pozdrawiam cieplutko