poniedziałek, 9 marca 2015

Z opóźnieniem

Dużo wcześniej zamierzałam pisać ale grypa w rodzinie pokrzyżowała mi plany. Jeszcze nigdy tak nie chorowaliśmy. Cała rodzina chorowała. Oprócz tego wszystko mi się skomplikowało i powiem wam, że nie znam bardziej pechowej osoby ode mnie. Czego bym się nie dotknęła, to wychodzi coś nie tak. Ale ja nie o tym...
Obiecałam wyniki kolorowego candy. Tak więc proszę o przesłanie adresów do mnie wszystkie chętne osoby, które podpisały się pod postem z candy, a kolorowy komplet wygrała osoba z nr. 4 czyli Dusia. Pozostałym osobom wyślę małe niespodzianki:)

I jeszcze pokażę prace jakie wykonałam na zimową wymiankę dla Kasi z różności dla przyjemności.

 Kołnierzyk szydełkowo-frywolitkowy z broszką i białe frywolitkowe kolczyki.




A Kasia przysłała mi taką miękką poduchę, super do wylegiwania się:)


I jeszcze pokażę jeden komplet frywolitkowy wykonany już jakiś czas temu.





I na koniec broszka frywolitkowa.


Na dzisiaj to tyle..... Pozdrawiam gorąco,


8 komentarzy:

kaprysia pisze...

Czego te Twoje zdolne raczki nie wydziergają, a właściwie wyfrywolitkują:) Cudeńka same:)Miłego tygodnia:)

Sandi Cullen pisze...

Cudeńka, inaczej nie potrafię określić tego co potrafią wyczarować Twoje ręce :) I życzę Ci aby zdrówko nie opuszczało Ciebie i Twojej rodziny :)

Niesforne nitki pisze...

Życzę zdrówka, pogoda jest zdradliwa i co chwila słyszę, że ktoś choruje. Frywolitki cudne, corinki bardzo dobrze znam z autopsji :D a broszka jest piękna :)

Mazmika pisze...

Cudne prace! Wspaniale się obdarowałyście . Pozdrawiam :)

Renik pisze...

Bardzo ładne frywolitki. :-)

raeszka pisze...

Oj teraz, to chyba wszyscy chorują. Panoszę się te wirusy ...

Mam nadzieję, że ten Twój pech szybko Cię opuści :).

Fajne prace wymiankowe, a frywolitkowo jak zawsze szalejesz :).

kajka pisze...

Oj, straszny ten wirus jest, bardzo trudno się przechodzi. A ciekawe, że tyle jest przypadków i zagrożeń z tym związanych a nigdzie nie ostrzegają o tym.
Wymianka piękna!

Ania pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję Ci za udział w zabawie. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona. Zdrówka życzę!