piątek, 9 kwietnia 2010

Poświątecznie

Mam nadzieję, że Święta Wielkanocne minęły wam w sympatycznej atmosferze. Minęły tak szybko.... Lubię ten czas, zawsze wyjeżdżam i spędzam go w gronie rodziny. To taki okres, gdy zapomina się o kłopotach, spędza czas z bliskimi na rozmowach, żartach i zabawie. Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy. Teraz pora na powrót do codzienności. Trudno mi było się zebrać i znowu stawić czoła rzeczywistości. Ale, nie będę narzekać.
W szale przedświątecznych przygotowań nie miałam czasu na zaglądanie do internetu i teraz mam sporo do nadrobienia.
Udało mi się cyknąć parę zdjęć świątecznych dekoracji, choć Świąt nie spędzamy w domu.





W tym czasie udało mi się stworzyć parę obrazków "dekupażowych". Nie są to wielkie dzieła, ale stwarzają fajny klimacik w kuchni.


Pozdrawiam poświątecznie wszystkich zaglądających do mnie:)))


9 komentarzy:

Kinga pisze...

Piękne dekupażowe obrazki.
A wieniec, czy tez jajko wiszące w kuchni zachwyca.
Pozdrawiam

kaprysia pisze...

Fajnie wyszły Ci zdjęcia w sepii:) a po świętach i u mnie ani śladu, co zrobić, co zrobić.....

Agnieszka De... pisze...

Najbardziej podoba mi się wieniec,obrazki dekupażowe również.Pozdrawiam.

aagaa pisze...

Bardzo ładny wianek.W ogóle fajne dekoracje!
Obrazki super!Szczególnie ten ostatni!
Pozdrawiam

MROFKA pisze...

Ładne obrazki.
"Codzienność" też potrafi być miła, postaraj się odnaleźć to co Cię w niej cieszy.
Pozdrawiam

raeszka pisze...

Ślicznie ozdobiłaś swój domek :). A obrazki do kuchni są cudne można się rozmarzyć :)

szyciownia pisze...

fajnie tu! zostaję! zapraszam do siebie;-)

Peninia / Gosia pisze...

Fantastyczne dekoracje:)Piękne:)

kajka pisze...

Zdolna z Ciebie babka. Bardzo ładne dekorację.