poniedziałek, 7 czerwca 2010

"Podaj dalej" i parę innych spraw

W zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka od Joanny z blogu Mglisty sen w ramach zabawy "podaj dalej". Jest to śliczny woreczek z ornamentem, zobaczcie sami:) Zajrzyjcie koniecznie na tego bloga, i zobaczcie sami jakie tam cudowności.

Dziękuję ślicznie Joanno!!!!

W związku z tym i ja zapraszam do zabawy!!!!!

Oto zasady:


- Udział mogą brać osoby posiadające własnego bloga.
- Pierwsze dwie osoby i ostatnia do niedzieli 13 czerwca, które umieszczą na moim blogu pod wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie, mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
- Osoby biorące udział w zabawie muszą potem zorganizować taką samą zabawę u siebie by dać szansę kolejnym trzem osobom, na prezent.
-Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

A teraz kolejna sprawa:
Jakiś czas temu zostałam zaproszona do zabawy w 10 zdjęcie. Jestem trochę leniwa:) i dopiero dziś udało mi się poszperać w czeluściach mojego komputera i oto co znalazłam:



Jest to zdjęcie mojej najmłodszej pociechy z przed trzech lat. Był tak elagancko ubrany, wracaliśmy z kościoła i chcieliśmy mu pstryknąć parę fotek. (w końcu tak małe dziecko - niecały roczek, nie często ubiera się w garniturek:) A on, jak na złość wcale nie chciał pozować i zebrało mu się na gadanie i kręcenie. Kręcenie do tej pory mu zostało. Ciężko go zobaczyć grzecznie siedzącego:) Tak więc nie udało nam się psryknąć fotki, gdzie ładnie siedzi.

A co u mnie teraz... Parę dni minęło ze słońcem (chyba dla kontrastu dla wody, która zalewa pół Polski:( i udało mi się pospacerować i zerwać kwiaty, z których powstał polny bukiet.
Realizuję również parę projektów, (odnowa stołu i prace szyciowe) zdjęcia w następnych postach.


Uwielbiam chabry, które powędrowały do kuchni.


 
W moim ogródku też zakwitło trochę kwiatów.






 
Życzę Wam jak najwięcej słońca i jak najmniej wody z nieba na ten tydzień:))

5 komentarzy:

Joanna pisze...

Jak się cieszę , że jestem pierwsza.

Joanna pisze...

Hurrra! Coś mi się dostanie. Jestem taka szczęśliwa z tego powodu. Już marzę o jednym z twoich przepięknych arcydziełek. Po raz pierwszy coś mi się udało wygrać odkąd między wami goszczęna blogu. Uwielbiam len i biel , więc pewnie coś wymyślisz. Jestem taka podekscytowana.........

Aga robie-bo-lubie pisze...

Joanna wpisała się 2 razy- nu nu ;))))) Stoję w kolejce i ja. A co? Będę II?

raeszka pisze...

Woreczek dostałaś śliczny :).
A synuś wyglądał przesłodko :).
Jak u ciebie niebiesko z kwiatkami :).

Unknown pisze...

Joanna, Aga - gratulacje. Poproszę o adresy na meila edytaeb@interia.pl :)) No i jest jeszcze szansa dla trzeciej osoby do niedzieli trzynastego:)))