poniedziałek, 31 stycznia 2011

Małe uśmiechy

Ostanio mam wiele powodów do uśmiechu, w końcu:)
Chcę Wam pokazać jakie otrzymałam prezenty w ramach zabaw i wymianek.
Najpierw niespodziewanie dla mnie (że tak szybko:) dotarł do mnie zestaw książek od Romy w ramach wymianki, a do książek wspaniałe prezenty!!!
Cudny szydełkowy naszyjnik i szydełkowe kolczyki. Jak to zobaczyłam to normalnie zaniemówiłam z wrażenia.


Romo dziękuję Ci ślicznie, jesteś wielka!!! 
Kolejne cuda przyszły do mnie od Joanny w ramach wymianki na woreczki retro, organizowanej przez Szufladę.
Oprócz woreczka Joasia obdarowała mnie piękną karteczką, zakładką i dedykacją.
Jestem zachwycona jej pracami, tworzy przepiękne karteczki, jakich mnie nie będzie dane zrobić.

Joasiu wielki buziak:))
A teraz jeszcze pracę jakie już powysyłałam dosyć dawno, więc mam nadzieję że autorki już się nimi cieszą.
Dla Joasi przygotowałam woreczek retro i karteczkę. Moja kartka to taki kopciuszek przy karteczkach Joasi.



W ramach wymianki ptasiej przygotowałam dla Agnieszki moje ptaszki.
A tu moje ptaszki na drzewie.



A tu już inny prezent jaki przygotowałam z myślą o pewnej rodzinie; obrazek do kuchni.


To jeszcze nie koniec dobrych wiadomości; wygrałam wyzwanie w Szufladzie:)) i zaczynam wierzyć, że zły los się w końcu odwrócił i zaczyna dla mnie wychodzić powoli słońce.
A to dzięki Wam dobrym duszyczkom i wszystkim aniołom uśmiech gości na moich ustach i przesyłam go dalej Wam wszystkim.

Pamiętajcie dziś jest ostatni dzień udziału w moim candy, losowanie jutro.
Razem z wynikami losowania, pokażę wam jeszcze jeden prezent jaki otrzymałam od Janeczki. Już teraz dziękuję jej z całego serca.
A teraz pędzę bo jeszcze mam dużo pracy.
Miłego wieczoru Wam wszystkim życzę:)))

7 komentarzy:

scrap joanny pisze...

kochana, wielkie buziaki za super śliczny woreczek !!! Tobie , jak widzę ten cholerny transfer się udał - muuuuuusisz mnie tego nauczyć - mnie przy praniu cale na niebiesko się zrobiło :-)))) Byłam w górach i dopiero dziś mogłam odebrać paczuszkę !!!! jeszcze raz wielkie dzięki - i cieszę się że moje wypociny Tobie przypadły do gustu :-)))

Janeczkowo pisze...

Uff odetchnęłam, że przesyłka dotarła. Piękne prezenty dostałaś. Pozdrawiam:)

Bree pisze...

Bardzo udana wymianka, to milo wywolac usmiech na twarzy drugiej osoby, :) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wszystko piękne - zarówno to co dostałaś, jak i to co wykonałaś. Woreczki retro prześliczne, no i Twoje ptaszyny - super!

Biżuternik pisze...

Ja już gratulowałam pod poprzednim postem:) ale gratuluje jeszcze raz i gorąco pozdrawiam:)

zainspirowana pisze...

też dostałam książki od Romy, cuda!
i jeszcze ten komplecik... śliczne :)

Jomo pisze...

Śliczny ten ptaszek na drzewie!