wtorek, 11 stycznia 2011

Z nowym rokiem nowe "candy"

Jak ten czas szybko "leci" Właśnie rok temu odważyłam się i napisałam kilka słów i rozpoczęłam przygodę z blogowaniem. Poznałam wiele anielskich duszyczek i doświadczyłam wiele pozytywnej energii płynącej od Was.
Aby Wam podziękować ogłaszam rocznicowe candy.
W losowaniu będą brać udział wszystkie komentarze (pod tym postem i następnymi) od dzisiaj do 31 stycznia. Ogłoszenie wyników 1 lutego.
Proszę o informację na swoim blogu o candy. Osoby nie posiadające bloga również mogą brać udział w losowaniu.
No i najważniejsze, do zdobycia uszyta przeze mnie anielina z odpinanymi skrzydłami w zdejmowanym płaszczu.
Płaszcz z ciemno-zielonego aksamitu z haftowanymi brzegami i z pomarańczowymi dodatkami.








Muszę przyznać że dosyć ciężko mi się szyło z aksamitu, nie jest to najlepszy materiał na tak małe elementy, ale dałam radę i mam nadzieję że będzie się podobać i sprawi radość nowej właścicielce.
Pozdrawiam gorąco i zapraszam do losowania

71 komentarzy:

Agu-sia pisze...

Jest śliczna. Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam

Janeczkowo pisze...

Bardzo mi się podoba, więc ustawiam się w kolejce i pozdrawiam:)

markosia pisze...

ja tez się gezecznie ustawiam...Pozdrawiam

kajka pisze...

Przepiękna! Candyduję! Buziaki!

Biżuternik pisze...

Gratulacje z tej okazji!!!:* piękne rzeczy wychodzą z pod Twoich rączek Edytko,kolejnych lat obfitujących w wenę twórczą życzę:)Ja jak małe dziecko też chce mieć taką Anielicę, więc ustawiam się w koljeczce, a wiadomość zaraz pojawi się na moim blogu:)

szyciownia pisze...

Piekna! zapisuję się, może mi się poszczęści...;-)

ARTYSTKA26 pisze...

Bardzo mi się podoba:) z miła chęcią zapisuje się do zabawy.
zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy:
http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

Anonimowy pisze...

Podglądam, podczytuję, podziwiam :) W kolejce staję :) Moze się uda :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bree pisze...

Cudna dostojna elegantka! Sliczne Candy na ktore oczywiscie sie pisze :) pozdrwiam serdecznie

Calypso pisze...

Przeurocze cudeńko!!! Podziwiam twoje cuda bo mają swój wspaniały charakter i sa niepowtarzalne!!!!

Anonimowy pisze...

Zapisuję się!
wonka_83@tlen.pl
Pozdrawiam
Iwona

angela pisze...

Sliczna!!! Taka szlachcianka z niej troszkę :) Zapisuję się czym predzej :)

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

I ja chętnie stanę w kolejce po to cudeńko!

pozdrawiam, Jagodzianka.

Anonimowy pisze...

Śliczna Anielinka:) przydałby mi się teraz taki opiekun staję więc w kolejce i liczę na szczęście.

Pozdrawiam cieplutko
Asia
jo_asia86@onet.eu

basiulula pisze...

Gratuluję rocznicy!!!
Sama dopiero zaczynam, ale bardzo się cieszę, że zdobyłam się na odwagę:)
Anielina piękna!

ta Magda pisze...

dopisuję się do listy chętnych :)

kaprysia pisze...

Poproszę i pozdrawiam:)))

Rose pisze...

Uwielbiam Anielice w aksamicie! ;)Śliczna! :)
Pozdrowienia od różanego...

ROMA pisze...

Dorosłe dziewczynki też lubią lalki - zwłaszcza tak urocze! Zapoluję na nią. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleeen.blogspot.com

Iskierka pisze...

Jest Śliczna. Ja też ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

Marzena pisze...

Ustawiam się i zapraszam do siebie

weronka pisze...

pewnie i tak się nie uda,ale spróbować można - pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

O , mamusiu ....znowu Tilda mnie kusi... Śliczna
Pozdrawiam cieplutko

AP pisze...

Dzień Dobry

Podobna jest ta laleczka do mnie :)) bo ja także chodzę w birecie i siedzę często na necie .


pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Iss-ola pisze...

zapisuję się w kolejeczkę :)

alicja11 pisze...

Uroczy ten anioł-dopisuje się.
Gratuluje roczka blogowego.
http://alicja11.blogspot.com/

Kate pisze...

Od dawna marzy mi się taka Anielica
oczywiśnie staję w kolejce
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Piękna anielinka :) pozdrawiam cieplutko :) Aga
agugug@poczta.fm

savannah pisze...

A ja choc sama szyje Tildy, to chetnie bym taka jedna wygrala, ktora ktos inny wymodzil, a ta jest przeslodka, wiec na Candy sie zapisuje:)

Wiedźma pisze...

Zgłaszam się. :) Trudno przejść obojętnie obok takiej ślicznej rzeczy.
yume_chan@op.pl

jerzy_nka pisze...

O kurcze, jaka fajna. No ustawiam się w kolejce.

Rossali pisze...

Dziękuję, że zaglądasz do mnie :)

Ja oczywiście żadnym Twoim prezentem nie pogardzę, bo wiem, jakie sliczności robisz. Aniołek jest cudowny, więc z ogromna chęcia staję do losowania :)

LuLuz pisze...

Łał... Ustawiam się do losowania :)
Pozdraiwiam,
LuLuZ
http://luluz-handmade.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Rany, przepiękna... Dobrze, że osoby które nie mają bloga też mogę stanąć w kolejce :-). Justyna (jusza1@op.pl)

TuKara pisze...

Przesliczny,,,,mialby u mnie anielsko.
Ustawiam sie w kolejeczce.

IVONNA pisze...

Bardzo spodobała mi się ta dłuuugonoga anielinka, ustawiam się w kolejce i liczę na uśmiech losu.
Z okazji roczku życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i mnóstwa inspiracji do twórczego działania:)
Pozdrawiam serdecznie.

ania.n pisze...

Ale fajne candy :)wezme udzial i ja:)
ania_reg@poczta.onet.pl

Ela 17 pisze...

Tez sie ustawiam w kolejce

dorbry pisze...

Cukiereczek przesłodki. Ustawię się w kolejce i ja. pozdrawiam
szkodniczki@wp.pl

zainspirowana pisze...

śliczna jest :)
to i ja się dopiszę :D

eda pisze...

kolejne cudo wyszlo spod twoich rąk:) chetnie ustawie sie w kolecje pozdrawiam

Świat moich pasji pisze...

Piękna, oczywiście, że ustawiam się w kolejce !!!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie
http://kolorowyswiatpauli.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Cudo ! Stanę w kolejce :)

http://miedzyciszaacisza.blogspot.com

Kejti pisze...

eh... przepięknej urody anielina, więc ustawiam się po nią w kolejce :) mieć taką, ach mieć... marzenie każdej dziewczynki (niekoniecznie małej;))

ciapetkowo pisze...

Piękna anielina :)

Gośka pisze...

Anielina jest superowa, wylicytowałam na jednej ze stron anioła to może będzie miał koleżankę :) goska0123@wp.pl

M.J.R. pisze...

Ustawiam się i z niecierpliwością czekam na wyniki ;)

Pozdrawiam!
m.j.r@poczta.onet.pl

barbaratoja pisze...

Śliczna!
Może będzie moja?

raeszka pisze...

Zapisuję się z wielką nadzieja, że to może mi się poszczęści :).

czary mary z materiału pisze...

Piękna :)
Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam,
Ela

Unknown pisze...

Ale mi się marzy taka Anielica, ten płaszczyk i wszelkie detale... I choć różne rzeczy robię, to wiem, że za Chiny takiego cuda nie uszyję.

Наталья Хижняк pisze...

Hey!so nice!
Thanks! http://lohmatik.blogspot.com/ right

jola_zola pisze...

przepiękne Candy, chciaabym być tą szczęściarą, która przygarnie prześliczną Anielinkę Twojego wykonania:)

przy okazji serdecznie zapraszam na moje CIASTECZKO:)
pozdrawiam serdecznie:)

aga pisze...

Hu, hu, jak nas dużo. Tym większa będzie radość z ewentualnej wygranej :-)
pozdrowienia
aga

KoralinaArt pisze...

zapisuję się chętnie na takie cuda :)

ewkiki pisze...

Piękna, wniosłaby powiew świeżości do mojej anielskiej kolekcji :). Zapisuję się i pozdrawiam.

imawe pisze...

Piękna!!!:)
Zapisuję się i ja:)serdecznie pozdrawiam

Inkwizycja pisze...

Nigdy nie miałam w ręku prawdziwej 'Tildy', a tym bardziej tak rozkosznej... Liczę więc na łut szczęścia ;-)
Pozdrawiam!

pampalina pisze...

i ja chcę mieć swoją anielicę. chętnie się zapisuję.

Dziabka pisze...

To i ja się zapisuję po tę piękność!

I zapraszam do mnie!

Joanna pisze...

To ja też będę w kolejce :)

Dysiak pisze...

Ja też chcę przygarnąć do serca taką piękną i elegancką osóbkę.

Zapętlona pisze...

śliczna Ci wyszła :)

Ania:) pisze...

Cudna przesliczna kobietka i chcę ją mieć:)
Ania:)

Anonimowy pisze...

zapisuję się:)
wiola
co_nowego_w_raju@wp.pl

ИрэнА pisze...

Я буду мечтать об этом ангеле! невероятно красивая и искуссная работа!
Ссылочка в боковой панельке

dora pisze...

To i ja ustawiam się w kolejeczce. Śliczny anioł!!!
Dorota

Anonimowy pisze...

zpisuje sie pani blog jest dla mnie inspiracja
monikajuliaamelia@poczta.fm

Anonimowy pisze...

Zapisuję się!
armilla.blox.pl

chantel pisze...

gratuluję tego roku i zapisuję się do zabawy