piątek, 21 stycznia 2011

W dniu babci

Dziś jest jeden z kilku najpiękniejszych dni w roku; dzień babci. Ja miałam to szczęście że mam cudowną babcię, która była dla mnie najukochańszą babcią gdy byłam małym dzieckiem i właściwie bardzo pomagała w moim wychowaniu.
Moje wspomnienia z czasów dzieciństwa są niedłącznie powiązane z domem moich dziadków i kochaną babcią.
W tym dniu życzę jej jak najwięcej zdrowia i jeszcze raz zdrowia bo teraz to jest dla niej najważniejsze.
Niech wszystkie babcie żyją jak najdłużej!!!!
Popełniłam ostatnio kilka woreczków, jeden z nich będzie w sam raz prezentem dla babci.
Woreczki retro ze zdjęciami:





 A tu dla odmiany z ptaszkami.




 Tak się złożyło, że dzisiaj dotarła do mnie paczuszka również z woreczkiem i innymi drobiazgami od Iwonki.
Dziękuję Ci ślicznie, nie spodziewałam się aż tylu prac. Hafcik zachwycił mnie:))




Pozostała mi jeszcze jedna sprawa; losowanie.
Losowanie już przeprowadziłam, tylko pozostało mi ponumerowanie wszystkich moich obserwatorek, i przyporządkowanie im numeru, tak abym mogła przypasować wylosowane numery do osoby. Dzisiaj to zrobię obiecuję, i zamieszczę wieczorem wyniki.
A tymczasem pozdrawiam gorąco i pędzę do łóżka:)

18 komentarzy:

MariaPar pisze...

Wszystkiego dobrego wszystkim babciom. Moich już nie ma, ale właśnie śmiejemy się z mężem, że tak naprawdę to ja już też jestem babcią :-) Maleństwo ma już 6cm i dziurki w nosku :-)A na koniec lata będziemy mogli wziąć na ręce nowego człowieczka.
Pozdrawiam serdecznie

ivcia pisze...

Tak jest;
WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE DLA WSZYSTKICH BABĆ !!!
Woreczki poszyłaś cudne.
*Pozdrawiam*

Rose pisze...

Wszystkiego dobrego dla Twojej Babci!
A woreczki z serduszkami bardzo mi się podobają.
Najbardziej ten z pierwszego zdjęcia :)
Dziękuję za bardzo miłe słowa na moim blogu :)
Pozdrowienia od różanego...

Rose pisze...

tzn. drugiego albo jak to woli z pierwszego zdjęcia z prawej strony ;) pa!

Anonimowy pisze...

Twoje woreczki są przepiękne! A ja w ogóle mam do woreczków słabość ;-).

Cieszę się, że moja przesyłka dotarła i podoba Ci się mój hafcik :)))
pozdrawiam ciepło
I.

Biżuternik pisze...

Woreczki pierwsza klasa, czy to jest decoupage na materiale?Jutro jadę odwiedzić swoich dziadków i zastanawiam się czy nie poprosić babci o maszynę do szycia, której już nie używa, może spróbowałabym i ja swoich sił w szyciu:)

Bree pisze...

Piekne woreczki, ten z dama jest cudny, pozdrawiam serdecznie!

Atena pisze...

Woreczki sa swietne len, koronka, retro motyw- zwasze musi wyjsc pieknie.
Prezent uroczy.
Pozdrawiam

Aga robie-bo-lubie pisze...

Przepiękne woreczki poczyniłaś. Klimatowe i bardzo, no bardzo takie moje w stylu. Na dzień babci świetny pomysł. Na imieniny też ;-)))

Unknown pisze...

Czytając o Twojej Babci zakręciła mi się łza w oku, mogłabym się pod tym podpisać.
No i te woreczki, nie można koło nich przejść obojętnie.

basiulula pisze...

W woreczkach jestem nieodmiennie zakochana.
Ten z dziewczynką i kotkiem urzekł mnie najbardziej:)
Pozdrawiam.

czary mary z materiału pisze...

Woreczki przecudne!Urzekły mnie te ze zdjęciami ::
Pozdrawiam,

jola_zola pisze...

przecudnej urpdy woreczk, piękne...
i ja wszystkim Babciom wszystkiegi najlepszego życzę:)
pozdrawiam:)

aagaa pisze...

Cudne woreczki!!!
Pozdrowionka

zainspirowana pisze...

cudne woreczki! bardzo mi się podobają...

raeszka pisze...

Ja mam babcie 300 km ode mnie ale za dziecka wszystkie wakacje spędzaliśmy u nich więc też się nazbierało parę fajnych wspomnień :).

Woreczki śliczne.

dostałaś super niespodziankę :).

kaprysia pisze...

Żadnej ze swoich babć nie pamiętam, sama na razie też nie jestem babcią i niekoniecznie się palę, żeby być, chociaż tak czy inaczej babciowieję niestety;)
Woreczki śliczne i jak zwykle perfekcyjnie wykończone.
Ps. Jak tylko zima odpuści i wody opadną pomyślimy o jakimś spotkanku blogowiczek, jeśli tylko masz ochotę bądź w gotowości:)))
Pozdrawiam serdecznie:)

LUNA pisze...

Rewelacja ! te postaci retro na lnie to jest niesamowite.