czwartek, 1 stycznia 2015

Puk, puk, zaglądam z Nowym Rokiem

Dawno, oj dawno mnie tu nie było. Postanowiłam zajrzeć i od nowa publikować przynajmniej raz w miesiącu. Mam nadzieję że się uda. Z Nowym rokiem powoli wracam do wirtualnego świata. Bardzo lubiłam tu bywać i mam nadzieję że będzie to udany powrót.
Przez ten czas, gdy tu nie zaglądałam nauczyłam się że ciężka praca, tu w Polsce się nie opłaca. Co z tego że ciężko pracowałam i na nic nie miałam czasu, jest jeszcze gorzej niż było....
Ale nie będę pisać o negatywnych rzeczach tylko przechodzę do rzeczy.
Z Nowym Rokiem życzę Wam wszystkim tu zaglądającym (może jeszcze ktoś zajrzy....) Dużo Szczęścia, zdrowia i pozytywnych wrażeń!!!!
Mam nadzieję że Anioły będą Nas wszystkich strzegły.
Oto kilka moich:









Przez ten czas powstało trochę prac, więc powoli będę je pokazywać.




Jeszcze mam wiele prac do pokazania, te które powstały i te które stworzę bo znowu wpadłam w wir twórczy, więc serdecznie zapraszam do mojego zakątka.

10 komentarzy:

Agu-sia pisze...

Cieszę się, że wróciłaś. Zawsze chętnie oglądam i podziwiam Twoje misterne prace. Smutne to co piszesz, ale niestety prawdziwe. Mam podobne zdanie. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Unknown pisze...

Wspaniałe prace :-) Cudne ozdoby :-)
Dziękuję :-) I nawzajem szczęśliwego Nowego Roku :-)
Pozdrawiam serdecznie.

NEVERENDING-STORY pisze...

Dobrze ze juz jestes;)))
Aniołki bajeczne.Cuda robisz!
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Mazmika pisze...

Witaj ponownie :) Śliczne anioły i te frywolitkowe prace, super! Pozdrawiam :)

Rose pisze...

O jejku jak dobrze znowu Ciebie czytać i oglądać Twoje prace!
Wszystkiego dobrego i bardzo się cieszę, że wróciłaś!;)
Buziak!

Kaprys pisze...

Mam nadzieję, że tym razem na dłużej wróciłaś ...
Tak dawno nie oglądałam Twoich pięknych prac !!!
Będę czekała na więcej !!!
Pozdrawiam Agnieszka

kajka pisze...

Edinko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Fajnie, że zaglądasz. Aniołki cudne!

LUNA pisze...

Śliczne sa te ozdoby , białe koroneczki to mój faworyt.

raeszka pisze...

Oj długo Cię nie było ale najważniejsze, że wróciłaś :).

Prace cudne i ciekawa jestem następnych :).

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo że o mnie nie zapomniałyście i jeszcze wpadacie:)