sobota, 31 stycznia 2015

Kolorowo i candy

 Życie ciągle dostarcza mi emocji. Żyję w ciągłym chaosie, jedynie moje robótki są jakąś stałą i dają mi odskocznię od zwariowanego świata.
A dzisiaj wrzucam zdjęcia pracy kolorowych prac.




Moją skromną maskę zgłaszam do Szufladowej zabawy.


Zajrzyjcie tam, jak piękne prace są tam prezentowane.


Do kolorowej maski pod wpływem chwili i koloru powstał jeszcze mały komplecik.






I kolorowy wisior i kolczyki będą niespodzianką na którejś z Was. Zapraszam kto ma ochotę.
Długo mnie nie było w blogowym świecie, teraz powoli wracam, więc postanowiłam zorganizować małe candy.
Zasady zabawy:
1. Zostaw komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w zabawie wraz z adresem bloga, lub adresem e-mail
2. Umieść na swoim blogu podlinkowany baner
3. Będzie mi miło jak dodasz mojego bloga do obserwowanych, ale nie jest to konieczne.
 
Na zgłoszenia czekam do 28 lutego do północy

Pozdrawiam gorąco:)

9 komentarzy:

kajka pisze...

Edinko, fajnie, że jesteś, że tworzysz, pokazujesz, zaglądasz do nas...
Do Candy kolorowego się zapisuję, bo kto wie...

Ania pisze...

WOW! Jaki piękny kolorowy cukierek! Wspaniały. Oczywiście zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam.

raeszka pisze...

Ależ Ty masz Edytko wyobraźnię :).

Oczywiście zapisuję się do zabawy :).

Dusia pisze...

Piękno warte jest podziwiania , ustawiam się w kolejce , pozdrawiam Dusia

mrumru pisze...

o jej ! maka je4st fantastyczna - powodzenia w wyzwaniu :)

a komplecik iście bajkowy 1 przywodzi na myśl wiosne :) nosiłabym :) zapisuje się :)
mrumru89@gmail.com

Sandi Cullen pisze...

Ale cudeńka :)
Z miłą chęcią się zapisuję :)
Banerek na moim blogu
Obserwuję jako Sandi Cullen

Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Ale cuda. Ja tez sie zapisuję.
joannazniska@gmail.com

askoz pisze...

Pięknie kolorowo i karnawałowo.
Pozdrawiam :)

Koraliki Beaty pisze...

cudowny az zaluje,ze sie spoznilam :(