piątek, 29 stycznia 2010

Wyróżnienie

Niespodziewanie dla mnie po dwóch tygodniach istnienia mojego blogu otrzymałam wyróżnienie od Mrofki.

Dziękuję Ci ślicznie Mrofko.

W związku z tym wyróżnienie przekazuję dalej osobom, które blogi odwiedzam z wielką przyjemnością i które sprawiają że oglądanie ich blogów inspiruje mnie i nastraja pozytywnie na cały dzień:)

Tak więc wyróżnienie za piękne blogi przekazuję dla:
Elle z petitbonheur-blog
Małgośki z Llowflyingangels
Pauli_71 z Paulasweethome
Ity z Jagodowyzagajnik
Lloki z Llooka.blogspot
Kasandry z Mojdom-mojaostoja
Elisse z Utkanezmarzen

Dziękuję ślicznie i miło mi będzie jak czasami wpadnienie do mnie i pozostawicie ślad po sobie:)))

6 komentarzy:

MROFKA pisze...

;-) cieszę się, że mogłam Ci sprawić radość a Ty podzieliłaś się nią z innymi.

kaprysia pisze...

Zapraszam po wyróżnienie:)

Małgośka pisze...

Witaj:-)Wspaniałe wyróżnienie:-)
Gratuluję i serdecznie dziękuję za przyznanie go dla mojego bloga.
Niezmiernie miło mi poznać kolejną "serduchomaniaczkę":-)
Pozdrawiam Cię serdecznie.

Elisse pisze...

Bardzo dziękuję za przekazanie wyróżnienia mojej skromnej osobie:)))

Elle pisze...

Dziękuję :) baaaardzo mi miło :)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Dzieki za ciekawe informacje